*O*

*O*

czwartek, 20 lutego 2014

Moje Psiapsiółki Na Zawsze !

Marysiu ! Jak ja Ciebie Bardzo Lubię ;* I Dobrze , że Ciebie Poznałam :) Nie można się na Ciebie Obrazić :) A Jak się nawet obrazimy to za 5 minut znowu PRZYJACIÓŁKI . Koocham Cię ;*

Kamisiu ! Oj też Ciebie Baaaardzo Baaardzo Lubię <3 :) I Też Bardzo Dobrze , że Ciebie poznałam :) Prawie wszystko o Tobie wiem ! Mogę Ci powierzyć Tajemnice ! Za to Cię KOCHAM:)

Emisiu ! Znam Cię już dość długo ! Ojj.. z Tb jest Zabawa :) Wygłupy itp. :) Jak dobrze , że Ciebie poznałam :) Baardzo Cię Lubię , nawet KOCHAM . Jeszcze nigdy się nie pokłóciłyśmy !
I musimy Tak Trzymać !
                                 
                                                                                  DOBRANOC :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz